Silayy
Hala olması da çok acı verici.
Hem bu yaptığı hem şehitlerimize kelle demesi,hem şehit ailesine söylediği sözler.
Aklım almıyor ya hala kazansın diye çaba gösterdiler ve hala gösteriyolar.
Kafayı yiycem…
Ya çevremde oğulları jandarma olan iki akrabam var onlar da gittiler güle oynaya oy verdiler.
Hiç mi düşünmüyorsunuz size de aynı şeyin yapılmayacağı ne mâlum?