beyzanrkorkmaz doğum yapılan hastanede alınan ilk kan, sağlık ocağında alınan ise anne sütü vs aldıktan sonra anneden geçen herhangi bir hormon sorunu varmı, bağışıklığını düşürme riski olan bir durum varmı falan diye bakılan bir kan. Hastanede ki genel kontrol, kan grubu, sarılık vs için alınıyor aynı şeylere bakılmıyor yani :) hastalıklara bakılan sağlık ocağında alınan. Riske girmeye gerek yok diye düşünüyorum tabi siz bilirsiniz ☺️