Ogretmenannex corona aşılarıyla bir tutmanız konuyla alakalı bilgisizliğiniz ortaya koyuyor zaten. Bu aşılar yıllarca yan etkileri her şeyi denenmiş. Hadi siz kendi çocuğunuzu kendi iradenizle risk altına atıyorsunuz, başkalarının aklını karıştırıp küçücük çocukların günahına girmeyin bari. Ayrıca avam lafını size iade ediyorum. Hem bilgisiz hem de üslup nedir bilmezsiniz. Baştan söylüyorum bir de bu cahillik ve terbiyesizlik ile öğretmen olmuşsunuz yazık günah eğitim verdiğiniz çocuklara ☹️ devlet sağlık hizmetini ayağınıza getirir zorunlu kılmaz zaten hanfendi. Hasta olursunuz doktora gitmek sizin elinizdedir mesela. Yaka paça kimse sizi tedavi edemez bu da böyle bişidir. Basitçe anlatayım anlamakta güçlük çekiyorsunuz çünkü. Böbrekleriniz iflas etmiştir, diyalize girmeniz gerekir. Devlet size bu imkanı tanır. Girerseniz iyileşirsiniz ancak girip girmemekte özgürsünüz. Bu mantıkta bakın olaya. Devletin sizi özgür bırakması işe yaramadığını veya muallakta olduğunu göstermez. Ve kendinizi değiş evladınızı riske atıyorsunuz yazık günah