Ya anneliği şey zannediyorduk hepimiz. Hamilelik gibi prenses olacağız falan filan. Ama işler öyle dğeilmiş yani. Ama şunu sana açık yüreklilikle söyleyebilirim ki bu günlerinizin tadını çıkar. Bırak ev dağınık olsun yemek az olsun ne bileyim onunla uyu onunla kalk. O dönemler cidden zor. Anlatsan anlamaz Anlasa cevap veremez. Ama büyüdükçe o günlerden eser kalmıyor. Hepimizin çocuğunda oldu saydıkların. Herkesin bebeğinde bir sorun oldu illa. Ama büyüdüler gittiler. O yüzden o uykusuz gecelerin de sona erecek. Mışıl mışıl uyuyacaksın az sabır