Ben de öyleydim canım benim, alt değiştiriken ağlardı ben de ağlardım annem seninki gibiydi bana sadece bebek bakmak kalırdi onda bile yorulduğum gerildiğim olurdu.2 ayımızdq sağlık sebepleriyle hastaneye yatmak zorunda kaldık akşamlari kendim bakıyordum ve artik tüm sorumluluk bende olduğu için çok güçlü olmak zorunda kaldım.😊TugbaVera