Meyra32 oioi malzemelerinin içinden kullanma talimatı çıkıyor, ona göre kullandığınızda bence sorun olmuyor. Kızım 11. Ayının içinde, ek gıdanın ilk gününden beri kullanıyorum, hiç bir sorun yaşamadım. Üstelik sadece bölmeli tabağı değil, kaşığı, çatalı, kasesi, düz tabağı, ham&hüp, önlük, minikoioi hepsi var bende ve hiçbirinde sorun yaşamıyorum