Meyra32 ben hep elimde yıkadım ilk kullanımda da limon sürüp kaynar suyla yıkamıştım , 2 ay oldu koku olmadı. Önemli olan beklememek bir de makine de yıkamamak galiba. Kolu olunca da limon Karbonat yapınca gidiyor galiba. Ben ama vakumdan memnun değilim kızım söküyor hep