Meyra32 Merhabalar oioi bölmeli mama tabağını kullanalar memnunmusunuz koku varmı gitmeyen almayı düşünüyordum kararsız kaldım yorumlarda yoğun koku olduğu yemeklere geçtigi yıkayınca bile geçmiyormuş kullananlar bilgi verirse sevinirim boşuna almıyım
kimbumadam Meyra32 Kullanma talimatında yağlı bir şey koyduğumuzda hemen yıkamamız gerektiği ve birkaç haftada bir limonlu karbonatlı suda bekletmemiz gerektiği yazıyor. Bence kokuyor diyenler tezgahta çok bırakıyor.
BuzluLatte Meyra32 8 aydır kullanıyorum hiç koku yok. Fairy bebek deterjanı ile yıkıyorum kokusuz mis gibi hiç sıkıntı yaşamadık
Sinem1205 Meyra32 biz 8 aydir kullanıyoruz bolmeli tabagı, kapakli kasesi, kaşığı ve önlüğü var ama hiç öyle bir koku problemi yaşamadık makineye atmıyorum elimde yıkıyorum gayet memnunum
Meyra32 Gamzeeyigun yaa peki çok teşekkür ederim çok kararsız kaldım elim almaya gitti cesaret edemedim yorumlardan dolayı
Gamzeeyigun BuzluLatte üni baby bebek deterjanıyla yıkıyorum yağlı bir şey koyduğumda bekletmeden yıkayıp bazen de kaynar su da bekletiyorum ama yine de koku oluyor ama üstte karbonat limon diyen bi arkadaşı gördüm onu deneyeceğim
BuzluLatte Gamzeeyigun fairy bebek deterjanı deneyin isterseniz. Karbonat limonu bende duymuştum ama hiç ihtiyacım olmadi
Banumeral 9 aydır oioi markasının herşeyini kullanıyorum ilk kez duyuyorum koku şikayetini benim hiç öyle şikayetim olmadı ama yemek bittikten sonra bekletmeden fairy bebek deterjanıyla yıkıyorum belkide ondan kalmıyor ama ben çok memnunum
eraysen Meyra32 koku oluşur mu zamanla bilmiyorum ama tadıma başladım dün ilk gündü havuç verdim havucun turunculuğu kaldı yıkadım çıkmadı 🙄 önerisi olan varsa söylerse sevinirim
sweetangell Meyra32 aldığımdada koku yoktu yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum hiç koktuğunu görmedim hatta bazen içinde kalan yemeği yiyiyorum israf olmasın diye hiç yemeğe koku sindiğini de görmedim böyle bir sorunu olsa bi dünya insan tercih eder mi . Ben balık köfte yağlı salçalı herşey koyuyorum yıkayınca mis gibi kokusu sinmiyor