Dilararden evet katılıyorum. Ama şöyle yazmışsınz o yüzden karşı çıktım
Dilararden 6.aya kadar verilmez ek gıdaya geçmeden suya gerek yoktur, hep yazdık ve bugün Osman Gönülal hocam der ki; 1 yaşına kadar ihtiyaç yoktur, meme ve formül mama ile bu durum sağlanır. Etraftan gelen söylemlere kulak asmayın 💗💗💗
Bence 6. Aydan önce verilir yani bebeğe ve mevsime göre değişir. Bende Nisan ayının son günlerinde doğum yaptım kızım yazın ortasında sususluktan dili bembeyaz ve bezinde kan maalesef. O yüzden bence mevsim çok önemli. Ek gıdaya başlandıktan sonrada bebeğe sıksık teklif edilmeli ama zorlanmamalı ne kadar içmesi gerektiğini o belirler zaten. O yüzden su konusu kessin bi dille konuşulmamalı her anne kendi evladını başkasından iyi tanır 🙃🤍