Selam annelerim.
Her gün defalarca konuştuğumuz, post gördüğümüz ve aslında herkesin de ısrar ile yaptığı bir şey bu . Bebeklere su verilmeli mi?
6.aya kadar verilmez ek gıdaya geçmeden suya gerek yoktur, hep yazdık ve bugün Osman Gönülal hocam der ki; 1 yaşına kadar ihtiyaç yoktur, meme ve formül mama ile bu durum sağlanır. Etraftan gelen söylemlere kulak asmayın 💗💗💗