UmudumOlsun Ben vermedim bu dilde sorun ya da bez de sorun yaşamadım. Bebeğim sık emdiği için de olabilir ama şu şekilde açıklıyor; Bir bebek için anne sütü ya da mama 1 yıl içerisinde ki tüm sıvı ihtiyacını karşılayacaktır. Su içirmek zorunda değilsiniz, ama vermek istiyorsanız da sorun yok fakat bunu sınırlama ile yapacaksınız. İlk 6 ay vermeyin sonradan sorun yaşayabilirsiniz hiç ihtiyaçları yok. Özellikle kalori alması gereken bir bebeğin su ile midesinin doldurulması sonraki alacağı vitamin mineral karbonhidrat ve büyüme faktörlerini immün sistem faktörlerini düşürecektir. 6. Aydan sonra ise 100 ml ile sınırlamalısınız ama yine vermek zorunda değilsiniz ben kendi oğluma 9. Aydan itibaren vermeye başladım. Fakat tavsiyem 6-9-10 ay farketmez bebeğinize su vermekle ilgili baskı yapmamanız konusunda.
Konuşmasını birebir yazdım size