Betul_ Ne güzel işte beraber yapıyormuşsunuz, verin önüne tabak çanak kepçe oyalansın , alıştığı zaman bıraktırması zor olur . Size en yakınımdan komşumun kızından örnek vereyim , 41 aylık tüm gün tv açıktı, annesi yemek yerken önüne telefon koyardı, oturup saatlerce bakmasa bile reklam çıkınca koşardı. Tek kelimesi yok ,komut almıyor , göz teması yok , ismine bakmıyor , sadece anlamsızca evin içinde koşuşturuyor . Annesi de ilgisiz oturup onunla oyun oynamıyor , konuşmuyor . O kızı görseniz inan içiniz acır . Tabi her çocuk böyle olacak diye bir kaide yok ama olabilir garantisi yok . Ben o kızı gördüğümden beri ekrana aşırı karşıyım.