Betul_ Daha 14 aylıkmış en azından 10 ay daha sabredin , 24 ay sonrası sınırlı verebilirsiniz. Ayrıca kardeşinize de tavrınızı koyun , ekran konusunda anneme bile net tavrımı koydum. Sonra üzülen siz olursunuz, izlettim bir şey olmadı diyenlere bakmayın , her çocuk bir değil belki sizin çocuğunuz olumsuz etkilenecek bu riski almaya değmez . Oyalama konusuna gelince ev işlerini birlikte yapmaya çalışın çamaşır katlarken ona da çamaşır verin silkelesin , süpürürken süpürgeyi ona verin oda süpürsün her işe dahil edin bir zaman sonra zaten istemiyorlar . Yemeğinizi o uyuduğunda yapmaya çalışın . Lego alın onlar baya oyalayıcı , büyük kalın kitaplar alın onlara baksın. Cırtlı, hareketli kitaplar var onlardan alın incelesin , pinterestte 14 ay etkinlikleri yazarsanız çıkar ordan bakıp kolay etkinlikler yapabilirsiniz . Boyama yapabilirsiniz bebeklere uygun boya kalemleri var. Parmak boyama yapabilirsiniz , oyun hamuruyla oynayabilirsiniz . Eğer çocuk yaptıysak tüm gün onunla ilgilenmeyi göze almalıyız . 24 aylık Doğduğundan beri işlerimi gece yada o uyurken yapıyorum , kolay işleri o uyanıkken hallediyorum geri kalan zamanımı ona ayırıyorum zaman nasıl geçiyor anlamıyorum bile. Bugünler bir daha geri gelmeyecek kendi bağımsızlığını kazandığında biz tüm günümüzü ona ayırsak bile o bizimle olmak istemeyecek .