Betul_ oyle canim herkes kotu annemi eskiden yoktu bu otizm denen sey eskiler izletmis bende izlettim kizim 9 yasinda cokta caliskan basarili.ama ogluma yalan degil korkuyorum baktirmaya..tv den daha cok zararli seyler de var evde kavga bagris cagris cocuk saldirgan siddet egilimmi yada korkan bir cocuk oluyor..onemli olan cocugumuzu terbiyeli ve guzel ahlakli yetistirmek.