Merhaba geçmiş olsun umarım sorunlarınız kısa sürede çözülür..
Benim kızım 3 buçuk aylık popo kısmında egzama tarzı yaraları vardı sürekli aglıyordu gaz sancısı vardımukuslu kakası vardı diyet yaptım geçti dün alerji doktoruna götürdüm deri testi yapıldı ve hiç bir şeye alerjisi olmadığı ortaya çıktı laktoz intoleransı denildi şimdi diyet açıp deneme yapıcam ilaç verildi isterseniz sizde bir alerji doktoruna görünün geçmiş olsun..