Arkadaşlar merhaba çocuğumda alerji var önce yanakları kızardı atopik dermatit dediler sonra kakada kan görünce doktora gittim baktı muayene etti evet bi hassasiyet var dedi ama çocuğun genel durumu iyi huzursuzluk yok bağırsak hareketlerine baktı zamanla düzelecek dedi ama 20 gün oldu hala kakada kan var bazen çok oluyor bazen az oluyor. Diyetede gerek yok bu seviyede dedi mamayıda değiştirmedi ama kan gördükçe üzülüyorum acaba başka bir doktorda görse mi? Doktoruma çok güveniyorum aslında aileden ve çok tecrübeli bir doktor tüm ailede çocukları o büyütmüştür ama kanı görünce tuhaf oluyorum üzülüyorum siz yaşadınız mı böyle bir durum?
Sizlerin alerji süreci nasıl geçti, geçiyor? Kendiliğinden mi geçti alerji?