anne_yiz Nasıl ya? Kan gördü ve sorun yok mu dedi. Acilen doktorunuzu değiştirin. Benim bebeğim 2 haftalikken kan hariç tüm belirtiler vardı ona rağmen alerji tanısı kondu ve hemen diyet yaptırdılar. Kaka da kan görünce alerjiye sevk ettiler hemen. Şuan çoklu gıda alerjisi var bebeğim de. İlk 3 ay gelişiminde hiç sıkıntı yoktu ama daha sonrasında kilo alımı çok yavaşladı. Siz çok dikkat edin ve önleminizi alın. Alerji çok zor bir durum. Bebeğimin hala birşeylere alerjisi var ama bulamıyoruz 😑.
- Basamak olaram; süt ve süt ürünleri bırakın siz kendiniz deneyin. 2 hafta en az denemeniz gerekiyor baktınız geçmiyor.
- Basamak olarak yumurta ve tavuk bırakılır. Zaten zamanla siz neyin ona zarar verdiğini anlarsınız.
Benim bebeğimin süt/süt ürünleri, yumurta/tavuk, badem ve mandalina ve tarçına karşı hassasiyeti var şuan. Bebeğim 5 aylık bunları bulabildim daha. Alerjide bebekler küçük olduğu için asla kesin bir sonuç verilmiyor. Bende herşey negatif çıktı ama tüm semptomlar vardı. Deri testine girdi 15 dakika beklediler bir sonuç çıkmadı eve gidince her yerinde kolunun her yeri egzama olmuştu. Siz siz olun herşeyi fotoğraflayın bana doktorlar inanmadı alerji yok dediler. Allahtan çocuk doktorum çok iyi de bu süreçte bize en büyük desteği o sağlıyor sağolsun. Negatif bile çıksa kaka da kan varsa alerjik bir bebek. Doktorlar takmıyor ise evde kendin deneme yanılma yöntemi ile bul canım. Çok geçmiş olsun sorun olursa sor bana