İzni biten ve işe dönmesi gereken bir anneye , 40 günlük rapor hakkımı nasıl kullandığımı anlattığım için vatan haini ilan edilmiştim. Hatta en son diplomamın elimden alınmasına karar verildi 😂 devleti söndürüyormuşum , kendim günaha batmışım bir de başkalarını da günaha sokuyormuşum . Halbuki bebeğim 3.5 aylıktı, bırakacağım kimse olmaması ayrı bir de maddi olarak da maaşımın kesilmemesi gerekiyordu 🐒