meltemcg eşim normalde de bana çok yardım eden bı insan. Yine birgün bebeğimle uğraşmaktan aşırı aşırı yoruldugum bigun eşim neredeyse tüm işlerimi yapmıştı. Her zaman yaptığı şey ama o gün daha bı sevindim daha bı mutlu oldum bende kocamı ovesim geldi diye post açtım içim içime sigmadi 😂😂😂😂 çünkü cidden ilaç gibi gelmişti. Ben miyim onu yazan. Ne hiç iş yapan koca gormemisligim kaldı ne mutsuzluğum kaldı. Azcik şamata edelim diye yazdım gül geç maşallah de bitsin ne bu sinir anlamadım insanlardaki😂😂