Çok geçmiş olsun, bir süre ıslak mendil kullanmayın, kullandığınız bez markasını değiştirin, pamuklu temizleme bezleri var ıslak mendil yerine onu kullanın, doktorunuzun önerdiği kremleri düzenli olarak kullanın geçecektir, benim kızım da çok ağır olmasa da pişik olduğunda doktor 15 dk kadar bez değişiminden sonra açık olarak bırakın havalansın demişti.