Aryakus2828 aselsultanmira resme baktım şimdi benim kullandıgm doktorun verdigi kremler var simdi isimlerine bakyrm onları alıp sürün
Aryakus2828 aselsultanmira hamazing ve stafine her altını almaya degisim yaparak bu iki kremi kullanın sabah sürseniz aksama bile faydasını göreceksiniz bebis kac aylik.
sena004 aselsultanmira off yavrum ya ne hale gelmiş ılık suyla yıkayın daha sonra sudocrem varsa yada hametan iyi geliyor her alt acimindan sonra suyla yikayin geçer inşllah
tultanhanim aselsultanmira ah kuzum çok geçmiş olsun Bulgar kremi deneyin isterseniz kanamalı pişikler için çok iyi geliyor
Mumugullu aselsultanmira benim oğlumda şuan bu durumda mantar olduğunu söyledi doktorumuz kreme başladık bizde çok çabuk arttı anlamadım
Mavi-Hzl Aryakus2828 benim oğlum da olmuş bugün doktora fotoğraf attık. İki tane krem verdi. Sizin nasıl geçti kaç günde geçti ? Geçmiş olsun 🙏
Ozlem1901 Aryakus2828 aselsultanmira mantar kremi ile mavi renk hametan merhem o kadar iyi geliyo ki hemen geçiyor benim oğlumda böyle olmuştu sünnet doktoru önerdi direk geçti inşallah hemen geçer sizinkide
Havvanur43 Trivazol varsa sur hemen geçiyor benim kızım da böyle olmuştu bı arkadaşın yavsiyesiyle yaptım iki günde geçti
aileceksaskiniz Havvanur43 mantar varsa tamam da mantar yoksa neye yarar bilip bilmeden çocuklara ilaç önerisi yapmayın ya alerjik rxn gösterse doktorlar boşa mı var
BuzluLatte aselsultanmira hangi bezi kullanıyorsunuz. Benim kızım 1 hafta önce olmuştu antibiyotik kullandığı için. İslak mendil hiç kullanmadim. Sürekli pamuk ve ılık su ile temizledim. Hakiki zeytin yağı sürdüm havalandirdim. Ardından travazol ve hameton sürdüm dönüşümlü. 3 güne geçti.
BuzluLatte Havvanur43 dogudugundan beri kullanıyorsan bişey diyemem ama bir kere komşum BİM’in bezi çok güzel demişti bana vermişti 2 tane deneyeyim diye poposu kıpkırmızı olmuştu kızımın devam etsem pişik olurdu herhalde
Artemiss_ aselsultanmira canım ben karışmam ama ıslak mendilini ve bezini değiştir bence ne kullanıyorsun bilmiyorum ama katı gıda ile birlikte degıstirlmesi gerekebilyor. Kaç aylık belki de yediği bisey alerji yapmıştır ama çok kötü olmuş cildiywye göster derim
Berfin4720 aselsultanmira mandalina yada domates gibi asitli yiyecek yedi mi benm kızım onları yediğinde kakasını yada idrarını yapınca asitli oluyo 5 dk bile beklese böyle kanıyo kaç gün acı çekiyor