Çok geçmiş olsun öncelikle o neyki benim yavrum resmen her yeri açıldı 10 gün ne çektik neler denemedim ki herşeyi denedim en son çinko oksitli pişik kremi aldım eczaneden devamlı ılık suyla yıkadım ince eşarp yazma ile kuruladım daha sonra kremi kullandım ve asla altını bağlamadım 1 hafta ve ıslak mendil asla kullanma o kremi kullan kesinlikle faydasını görürsün cok geçmiş olsun tekrardan