theblackvirgo öncelikle bebeğin hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına vermeyi nasip etsin bende merak ettim ne yapiyordunuz da hamile kaldın korunma yöntemin neydi bizde tedbirimizi alalım benim ilk isim randevu bulup spral taktırmak olucak yoksa yok anam bile olmuyor