sademinannesi ikiKudurukAnnesi bir su bardağı kaynamış çaya 1 tatlı kaşığı kuru nane ekleyip 5 dk demlendikten sonra içiyorsunuz ya da taze nane yaprağı varsa onunla
sademinannesi ikiKudurukAnnesi birazda stresden oluyo benimki de 9 günün sonunda olmuştu nane çayını içerek stres yapma
ikiKudurukAnnesi sademinannesi kaç kere içtiniz acaba bugün 11.gün gecikmenin 8.gün tedt yaptım negatif ti korunuyoruz da bir kaza da yaşamadık ama 2 tane çocugum var 3.şuan düşünemiyorum
leopar ikiKudurukAnnesi tam beni anlatmışsın😩10 gündür yokkkk oldum diyip bakıyorum ama yok olmamışım 😢
001 Herkes te bir gecikme söz konusu benimde adetim gecikti kızlar ama ben ertesi gün hapı kullandım ondan olabilir mi test yapmadım hala 3 günlük bir gecikme adet olacakmışım gibi ağrılarım var ama korkmuyor da değilim 🥲
Yaseoo Oykux77 benimde günüm geçti bi uygulamaya göre 5 bi uygulamaya göre 4 gün kaç kere test yaptım negatif dün akşamdan beri soğan kürü yapıyorum bakalım olurum diye bekliyorum inşallah adet olurum yaa
theblackvirgo BurcuGorkem kiz gecikmedi ayın 15 inde olmam lazımdı adetimin 12 sinde belirtiler var diye test yaptım silik çıktı sonra kan testi verdim 97 ul çıktı 4.5 haftalık gebeymisim
001 İlk gebeliğimde benim gecikmem yoktu adetime 2 gün kala yapmıştım hamile olduğumu öğrendim silik çizgi ile
001 ikiKudurukAnnesi ben de senin durumundayım her akıntı geldiğinde tuvelete koşmaktan yoruldum adet olduğum gün şeker dağıtacam artık hu erkeklerin korunmak istememesi çok saçma olan bize oluyor
Oykux77 ikiKudurukAnnesi o zaman dert etme strese bağlı da olabiliyor ben oldum 21 inde şükür erken gebelik testi negatif gösteriyorsa negatiftir ve biz en son korunmasız olmuştu affedersiniz ama gene oldum kafaya takma Olcam de olursun insallah gebe kalmak istemiyorsan
ikiKudurukAnnesi 001 yok biz prezarvatif ile korunuyoruz korunma ile ilgili bir şüphem yok ama Allah verdikten sonra verir