Kızlar adetim 4 gündür yok ağrım ara ara gelip gidiyor adet söktürücü tarlusal kullandım bitti hala yok ada çayı papatya biberiye herşeyi içtim ama hala yok sizn de başınıza geldi mi ya da ne yapmam lazım ben ayakalrim ve belimi çok zorladim bu ay acaba ondan mı ay aklımda deli sorular erken gebelik testi aldım 3. Gün dur olmadigi için negatif çıktı affedersiniz ilisiki de de önlemimizi aldık neden gelmiyor olabilir ve çok stres de yaptım