Oykux77 asko bende bu ay spiral taktircaktim randevu aldım bide asla hamile kalacağımı düşünmezdim Rabbım nasip edince biewy yapamıyor ama prezervatif ve geri çekilme ile korunduk geçen ay korunurken ıslaklığı hissettim meğer prezervatif yırtılmış şaka gibi nasıl yirtilabiliyor içime gelmemiştir işte bisey yoktur işte azcık gitiysede knla hamile mi kalınır dedim Allah dediki öylemi al sana çocuk fisuuuuuuu Bi baktım hamileyim bide erken test yaptım belirti var siye hemen anladım gebeliği ama yediremedim test yaptım silik çıktı