Cansuarel6 geçmiş olsun neden yoğun bakımda kaldı 😞 bilmiyorum ki her doktor farklı bir şey söylüyor 2 farklı doktora gittim biri çok sık emzirme 3 saatte bir emzir dedi diğeri 4 saatte bir besle bir öğün mama ver bir öğün meme emsin dedi. Arta kalan zamanlarda sütünü sağ dedi. Sanırım sütümün az geldiğinden şüpheleniyor. Çünkü bebeğim memeden çok uzun süre kalıyor 40 dakika ortalama. Bazen daha uzun bazen daha kısa ama genelde çok uzun kalıyor. Doktor da bu yüzden çok hava yuttuğunu söyledi. Yani artık neye inanacağımı bilmiyorum her yolu deniyorum. Ama bu kez de sütüm azalmaz mı 4 saatte bir mama 4 saatte bir meme vereceğim yani meme 8 saatte bir vermiş olacağım. Mama verdiğimde de sütümü sağmam gerekiyor ama birinin bebeğimi oyalaması lazım ya da uzun bir uykuya daldırmak lazım ki o da çok zor şansa uyursa anca yemek yiyorum. Zaten düzgün de beslenemiyorum sütümün az olması ihtimalini hen de düşünüyorum. Ama kilosu iyi artıyor. Belki sütüm az ve yavaş akışla geldiği için uzun emiyor ve çok hava yutuyor olabilir. Biz sallanan salıncak aldık ama onu sevmedi. Baby björn denemeye değer ben büyüsün hareketlensin diye bekliyordum ama siz böyle deyince o zaman onu da deneyeyim.