Berfboz sizi o kadar iyi anlıyorum kii. Bugünlerin tadını çıkar diyenleri de hiç anlayamadım hala da anlamıyorum. Bilmiyorum belki de yürümeye başlayınca herşey zor olacak ama kızım şu an 7 aylık öyle ilk 3 ayimda olduğu kadar zorlandığım bir zaman hatırlamıyorum. 3. Aya girdiğinde etrafının farkına varıp tepki vermeye gülmeye başlıyor. Ağlayan bebeği susturmak böyle daha kolay olacak unutmayın. O ağlarken ışıklı birşey göstermek ,dışarı çıkarmak filan bunların daha yeni yeni farkına varmış olacak ki siz de susturabileceksiniz. 6. Ayında da artık bebeklikten çocukluğa geçtiğinin farkına varacaksınız etraftaki herşey siz göstermeden de dikkatini çekecek. Gün geçtikçe daha güzel anlar ve zamanlar sizi bekliyor Allah’ın izniyle. Hep umutlu olun.