Berfboz doktor bize tok karnına 15 damla demişti. O yüzden beslenme sonrası veriyorum saatler bazen esniyor tabii. Uykudaysa hiç uyandırmıyorum. Mümkün olduğunca düzenli gitmeye çalışıyoruz gazını çıkarabilmeye başladı ama kaka problemi bizde de var 2 ay 4 günlük. dün fitil kullandık o şekilde biraz yaptı sürekli fitil vermek istemiyoruz biz de. Üstten gazını bol bol çıkarmaya çalışın üstten gaz olunca da rahat uyuyamıyorlar. Bazen gazını çıkarmak için memede uyusa bile uyandırmaya çalışıyorum. Beşiğine koyunca gazı varsa kendi uyanıyor hemen alıp gazını çıkartıp tekrar yatırıyorum. Beyaz gürültü, banyo, kiraz çekirdeği, sıcak su torbası (ılık olacak şekilde), düzenli masaj şimdiye kadar denediklerimiz. Rutin şekilde yapıp zaman ilerleyince işe yarıyorlar. Kucakta rahatlıyor. Kolik saatlerinde ise bazen ne yapsak olmuyor. Onda da bazen sakince kendi halinde kalmak istediğini keşfettik çok kucağa alıp üzerine gitmiyoruz oyun, emme vs zorlamıyoruz karnı tok altı temizse beşiğinde sakince uzaklara dalıyor.😅 bir de kolik saatleri ile acıktığı saat denk geliyordu meme yumuşadığında tam tutamayınca çok sinirlenip durmadan ağlıyordu. Öncesinde beslemeye başladım şimdi azaldı huzursuzluğu.