Nurumm12 önce test yapıyorlar bireysel mi grup mu olacağına karar veriyorlar. Kızımı direkt gruba aldılar. 4-5 çocuk oluyor seansa giriyorlar. Önce hareket tekrarı, yansıma sesler, tek heceli kelimeler, tekrarlayan sesler vs vs çocuğun durumuna göre ilerleme gösteriyorlar. Her hafta ödev olarak kitapçık veriyorlardı. Ama kızım evde doğru düzgün hiç yapmazdı. Ödülle vs yaptırmaya çalışıyorduk. Canı isterse hepsini kendisi yapıyordu. Canı istemezse kitabı saklıyordu bulamayalım diye 😄