Nurumm12 toplam 3 ay gittik. Açılma ilk haftadan itibaren oldu, inadı kırıldı. Ama evde yine bize naz yapıyordu. Orda terapistle şakır şakır konuşuyordu. Araya hastalık vs girdi 1 ay kadar gidemedik. Çok ilginç ki bir sabah uyandığında cümleler kurmaya başladı “günaydın, sabah oldu ben uyandım” dedi mesela kalkınca. Kahvaltıya çağırdım “ninni söyledim, bebekler uyudu” dedi. Böyle böyle devam edince dil terapisini bıraktık