Merhaba canım anneler. 2 gün sonra 21. Ayına girecek bir oğlum var ve sadece 4 kelimesi var. Tv telefon hayatımızda hiç yok, çok sosyal bi çocuk hergün dışarılardayız park oyun evi vs. Sürekli kitap okuruz kendi okumamı ister çok sever. Herşeyi parmağıyla gösterip ııı diye sorar. 4 aydırda haftada 3 gün 2 saat olacak şekilde kreşe gidiyoruz çok mutlu oluyor orada ama konuşmamıza hiç bi fayda sağlamadı malesef. Artık ne yapsam şaşırdım bilinçli bi anneyim okur araştırırım. 14 aylıkken bi dil terapistine gitmiştik henüz çok erken olduğunu 2 yaşına kadar beklememiz gerektiğini söyledi. 19 aylıkken kendine vurma ve kafasını duvara vurma davranışından dolayı çocuk psikoloğuna gittik 4 seans oda konuşmaması için hiç bi sorun olmadığını her çocuğun aynı zaman diliminde konuşmadığı henüz erken olduğunu söyledi. Benim içim rahat etmedi ve ben tekrar başka bir dil terapistine hatta oyun terapistine götürdüm ama hep aynı şeyler söyleniyor bir türlü ikna olamıyorum. Malesef kendi çocuğumu kreşteki arkadaşlarıyla kıyaslarken buluyorum. Onunla aynı ayda hatta daha küçük olanlar bile 2 li cümleler kuruyor bizim ise sadece 4 kelimemiz var. Yapmadığım atladığım bişey var mı diye sizlerden akıl almaya geldim. Görüşlerinizi bekliyorum anneler