hallooo bende kendim başlık acicakken buldum , komutları yapar ne söylersem anlar ama kelimez cok az , burda, kedi , fu, baba , dede , dadı , anne ye arada, gel arada da gitti ama herşeyi anlar yapar konuşuyorum da ama artık üzülüyorum tamam arada açıyorum TV falan ama öyle oturt karşısına sen keyfine bak değil, kartları var hepsini bilir yapar ama gel gelelim konuşma çok az erkek çocuklarımı yoksa ilk çocuklarmi böyle oluyor bilmiyorum