Cansulilya çocuk doktoru bi krem vermişti eczanede çocuklar kullanmıyo bu ilacı falan diye kafamı karıştırdılar ben de içim rahat etsin diye bi doktordan daha randevu aldım, pazartesi günü tekrar göstericem. O da kullan derse kullanıcam kremi.
Siz kendiniz mi farkettiniz yapışıklığı ?