Merhabalar endokrinoloji bölümünden randevu alın. Benım bebeğimde de gögüslerde büyüme oldu. Anne karnındaki hormonlar bebeğe gecmiş dediler. ayda bir kontrole gidiyoruz şuan tedavi yok ama kıllanma olursa genital bölgede 3 ayı beklemeyin hemen gelin dediler. O sebeple sizde ertelemeyin