Durusmom23 Rumuz_13 elinizle biraz yanlara doğru açın vajina kısmı ayrılıyorsa sıkıntı yok ayrılmıyorsa birleşik kalıyorsa yapışıklık vardır
Durusmom23 Gzdeeee çocuk doktoru bi krem vermişti eczanede çocuklar kullanmıyo bu ilacı falan diye kafamı karıştırdılar ben de içim rahat etsin diye bi doktordan daha randevu aldım, pazartesi günü tekrar göstericem. O da kullan derse kullanıcam kremi
ilayprensesim Durusmom23 <a href=“https://mutluresim.com/image/n9ldSl"><img src=“https://mutluresim.com/images/2023/12/24/n9ldSl.png” alt=“n9ldSl.png” border=“0”></a> Doktor Osman gönülal bu şekilde yanıtlamış canım korkulacak bişey değilmiş endişe etme 😊
Akif-63 Durusmom23 Durusmom23 canım korkma randevu bekliyormuşsun zaten ama bence normal 9 aylık olmuş bebek tüyleri falan döküldü onların yerine siyah çıktı diye düşünüyorum bizde bacaklarda oldu böyle bı durum
Durusmom23 Akif-63 evet canım söz konusu bebiş olunca insan en ufak şeye bile takıyor ama gelen cevaplara bakılırsa korkum azaldı gerçekten😊
Akif-63 Durusmom23 anne yüreği sonuçta ama bence normal bı durum çıkar yine haber verirsiniz bizide merakta bırakmayıň 🤗🌸
SelimZeynep Durusmom23 benimde oğlumda öyleydi canım doktora götürdüm endokrine sevk verdi hormon testi istemedi bile doktr bazı pişik kremleri yapabiliyrmuş erkek sakalı gibi sert olmadığı sürece bu tüylenme önemli değil dedi ben sudokrem kullanıyrdm onu degstrdim geçti gitti olmadı bidaha. Ama sen yinede göster bir doktora
Durusmom23 SelimZeynep aaa ben de sudocrem kullanıyorum ondan mı acaba 😕 gerçi 9 ayda toplasam 9 kere kullanmışımdır ama değiştireyim ben de nolur nolmaz
SelimZeynep Durusmom23 olma ihtimali var banada gittiğimiz doktor sudokremin böyle bir etkisi olduğunu söyledi bana sadece zeytinyağ kullan dedi ama ben farklı bir kreme geçiş yaptım şükr şimdi yok