Marsila valla en çokta iyileştiren oydu ama onun reçetesi yok kutunun üzerinde yaziyodu yanlış hatırlamıyorsam reçetesiz satiliyodu onuda hemn çekip atarım ama size tavsiyem kremleri kullanırken giydiginiz kiyafetler çöpe atılacak kıyafetler olsun hem kokusu siniyo hemde daha iyi olur biz 2 kere geçirdik evliligimizin ilk zmnlarinda sarı karisimla atlattık 3 gün içinde sonrdasinda ise doğumdan 1 buçuk ay sonra kızım uyuz bulaşmis okdr kotuyduki vücudu artık kaldıramadı karışıma su cikarmaya başladı egzamaya döndü losyonu kullandık çok iyi şuan biz yine sarı kremle atlattık kızımda 10 günlük süreç daha devam ettim kremsi karisimla oda atlattı şükür izler jaldi oda zamanla geçermiş