Marsila canim bunlar uyuz değil. Benim oğlum 2 aylıktı olduğunda kızım 8 yaşındaydı çok erken farkettik. Önce kwellada losyon kullandık geçmişti 1 hafta sonra tekrarladi arkasından xabion losyon kullandık ve çok şükür 3 hafta oldu geçti. Ama geçti demeye korkuyorum tekrarlar diye. Bebekler kaşıntıyı fazla hissetmezlermis. Hiç huzursuzluğu olmadı. Alerji damlası verdi drmuz. Xabion losyon kesinlikle çok iyi sürdükten 1 gun sonra bütün yaraları söndürdü sonra tekrar çıktı ki bu normal ilacın etkisi. Sonra zamanla hepsi geçti. İkinci doz tekrar kullandık. Hiç geçmeyecek sanıyor insan inan aglamaktan mahvolmustum ama bitiyor.