Humhumhum daha 4,5 aylık oğlum 🤦 çok hastalanmışti ateslenmisti ağlamaktan sesi kısıldı. Sırf boğazı ağrımasın daha kötüye gitmesin diye müzik aciyodum ordaki renkler dikkatini çekiyordu bakiyodu izlettim maalesef ara sıra dursun diye. Çok caresizdim sesi çok çok kötüydü dayanamadım. Şimdi iyileşti bırakmaya çalışıyoruz. Neyseki eşimde bunun farkında benim destekcim izlememesi adına. Bazen yatak odasına geçiyoruz bizim yatağı çok seviyo eşimle beraber oynatiyoriz akşam olunca falan. Kesicez bi sekilde insallaj yoksa hiç iyiye gitmiyo