Oğlum 23 aylık. 16 saat süren yolculuk , sünnet , hastalık falan ilk kullandığımız zamanlar derken günde az az açıyoruz suanda. Konuşmasında falan problem yok algısı da iyidir malum kış ve yağışlı bir bölgede yaşıyoruz bazen açıyoruz özellikle dans ettiği şeyler var beraber dans ediyoruz donarak izlediği şeyleri açmıyorum. Biz hiç izlemiyorduk ama depremden sonra annem teyzem abim bir süre bizimle kaldılar malum o ara psikolojileri de iyi değildi açmayın diyemiyordum annem hemen alınıyordu. Başta oğlum bakıyordu ama dikkatini dağıtıyorduk suan o ayrımı biliyor yani kendi izlediği tür bir şey değilse oyuncaklarıyla oynuyor artık eşimle ben de bazı akşamlar izliyoruz . Reklam çıkınca değiştirin yani biz izlerken de kumanda elimizde bağırmalı vurmalı sahne vs olunca hemen kapatırız izlerken de öyle izliyoruz yani siz de reklam çıkınca kapatın hemen .