adaatuna kız kalkıp ölçücem simdi tekrardan, acaba siz peteklerde ki dereceden mi bahsedşyoeusnuz? Ben normal ateş ölçer ile oda sıcaklığı ölçüyorum o 27 ondan bahsediyorum. Dediğim gibi boğazlı kazak ile oturuyoruz öyle çok sıcak değil ben zaten duramam sıcakta cok