Kızlar merhaba 14 günlüğüz oğlumla.
Emiyor, gaz çıkarıyoruz, altını alıyoruz(zorla) biraz göğsümde sakinleştirir yatırıyorum tekrar kalkıyor. 2 saattir uyutmaya çalışıyorum. Ne istediğini anlamıyorum, altı temiz, karnı tok.
Sürekli emmek istiyor, emziriyprum emzirdikçe kusuyor ağlıyor. Akıl verin lütfen