Aslaniopbenimicin yeni doğan bebeğiniz 2 saatte bir emmesi gerek zaten her dertlerini ağlayarak ifade ediyorlar. Üzülme o yüzden az az peynir kesiği gibi kusması normal süt yarıyor derler. Ağlamasının nedeni gaz olabilir siz ne kadar çıkarsanız da gaz maalesef 3-4 aylık olana kdr mahvediyor bebekler de sürekli emmek istemesi kendilerini güvende hissettileri için anne sicaklığı alabildikleri için