1gunes Merhaba bende diş protez mezunu aynı zaman da ikinci üniversite olarak tıbbi sekreterlik okuyan 22 aylık bir kızı olan bir anneyim başlamayı düşünüyorum hep erteledim sağlık bakanlığı alım yapacak bi ihtimal atanırım diye ama seneye sarktı gibi alım bu yüzden başlayacağım ama nasıl başlasam bilmiyorum siz hangi kitapları aldınız hangi hocaları dinliyorsunuz.