Haziranda başladım. Henüz hiçbir dersi hakkıyla tamamlayamadım 😂😂
Akşam eşim gelince 1.5/2 saat çalışıyorum . Kızımla uyuyoruz saat 9.30 ta falan gece 3 te kalkıp kızım uyanana kadar çalışıyorum. Süreç beni çok zorluyor Hep yorgunum…
Tarih bitti bugün itibariyle, tekrar +soru çözümü olarak devam edicem
Türkçe son 1 konu kaldı+ düzenli olarak soru çözmeye çalışıyorum
Hazirandan eylüle kadar sadece tek ders matematik şeklinde devam ettim ne kadar verim aldın derseniz orası meçhul 😂😂😂 yok matematiğe kafam basmıyor 😢
Şu an sayısal mantık konu çalışıyorum. Birde coğrafyayı eklemem lazım. Kafam hepten çorba olacak.