1gunes ağustostan beri çalışıyorum tekim, oğlum 17aylık şuan. Eşim işten gelince ve oğlum öğle uykusundayken çalışıyorum. Tarihte ve matematikte sona yaklaştım. Coğrafyada yarısındayım. Vatandaşlıktan sadede iki ünite çalıştım. Ramazan bayramından sonra memlekete gidip kendimi kampa alacağım eşim ve ailem o konuda destek olacaklarını söyledi. Oğluma annem bakacak bende ders çalışacağım.