Annonimmm valla seni çok iyi anlıyorum. Bende bir erkek annesiyim. 18 aylık benim oğlan. Bana küsse, yüz vermese benim de zoruma gider. Yalan yok. Bazen bütün gün ilgilenip, oynatmama rağmen acaba babasına daha mı çok gülüyor diye düşünmeden edemediğim zamanlarımda oldu. Çocuğumu herkesten kıskandığım, acaba ben yanlış mı davranıyorum diye kafaya taktığım zamanlar. Zordu evet ama sonra bu düşünceleri bıraktım. İlk bebeğim birde. Tecrübesizlik, herşeyine özenme, heyecan hepsi vardı bende. Büyüdükçe törpülendim ama. Alıştım da aynı zamanda. Evlat çok başka ya. Fakat sizinki çok küçükmüş. İlgilenmediniz diye yapmıyor merak etmeyin. Biraz büyüyüp, söyleneni anlayınca trip yapabilir. Fakat şuan değil. Sağlıcakla büyütün inşaallah🌺