Benimki de üç aylıktı bana küstüğünde.. Ne hediyeler almadım.. Fisher priceı dizdim önüne.. Yok.. Bana mısın demedi.. Neymiş beyefendinin poposunu niye bimin ıslak mendili ile silmişim de primanınki ile silmemişim.. Bir ton trip yedim.. Tam bir ay sürdü, hiç unutmam.. En son estetik cerrahiye gittim, yüzümü tamamen değiştirmeye karar vermiştim.. Böylelikle çocuğum yeni görünümde bir anne ile yepyeni bir başlangıç yapacaktı.. Ama o cahil estetikçi beni bambaşka bi kliniğe yönlendirdiği için tüm planlarım boşa çıktı… Psikiyatri kliniği..
Neyse ki 5.ayına doğru arayı düzelttik.. Atak dedi doktor, sendrom.. Ama benim hayatımın kötü ayları..