Annonimmm bence gerizekalı olan sensin saatlerce oturup ağlayarak perişan olarak.Çalışan annelerin bi farkı var bebek bakıcısına alışıyor anneyi babayı akşamdan akşama görüyor çok fazla vakit geçirmiyolar tüm gün kim bakıyorsa onunlalar doğal olarak bakana alışıyolar,annelerde üzülüp işini bırakıp çocuğuyla ilgilenme kararını alabilirler onlarınki abartı değil doğal bişey seninki abartı.