theblackvirgo ilk oğlum o kadar zor olduki 1 ay yataktan kalkamadım , ölümlerden döndüm resme asla 2. Çocuk istemiyordum kazayla hamile kaldım ve korkudan aylarca ağladım. 2. Dogumum o kadar kolay olduki eşim bile şaşırdı kontrole diye gittim ne bir sancı çektim ne bir ağrı odadan doğumhaneye geçerken doguruyordum doktorun gelmesi ile kendiliğinden doğdu doktorun eline öyle diyeyim . 2. Gün alışveriş merkezine büyük oğlumu gezmeye götürdüm öyle diyeyim . Büyük oğlum 3 yaşında diğer oğlum 4 aylık